Hmm

Hehe tag sen nu:D De e seeeent! jag e trött men ville skriva av mig. Har råkat ut för min första player (typ) eller kompisar beskrev han som desperat, efter det att jag idiotförklarat han, och visst han kanske inte var desperat nog för mig och det är hans förlust. E så jäkla skönt att slippa allt vad killar och förhållanden heter! Har kommit till det stadie där jag inte villa ha ett förhållande. Det är så skönt! Slipper allt det där! Träffar man inte rätt så går det åt skogen.

Nu sova och imorron matte, kemi och fysik-.- kan inte direkt säga att jag längtar men det löser sig alltid:D

C Ya!/ Yabureme

Kommentarer
Postat av: Fiff

Du är för liten för att börja tänka på killar!!! D:

2010-02-15 @ 21:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0