Blääää!

Min rygg hatar mig... gjorde nog ingenting annat än sov igår då jag vaknar halv sex och mår så jäkla illa att jag tror jag ska avlida. Tjugo över sex (typ) sitter man med huvudet i hinken. Fick inte behålla middagen:/ (det som var kvar av den iallafall). Så jag blev hemma från skolan igår. Tur att man är ledig idag så man kanske hinner jobba ikapp i matten. (KILL ME) tycker inte om matte-.- Så jag ska titta på Inuyasha på nätet och arbeta med matte hela dagen:/ med lite tur kommer mamma hem snart och "passar upp" på sjuklingen ;)

  Tage (nestorn på bågskyttet) säger att han har en båge jag ska prova då min tydligen inte är lämpad för tävling. Får se det på måndag om den är bättre. Vill ju ha det bästa möjliga på SM i mars;)

  Nä, nu blir det matte (we don't like) och Inuyasha (we like)!

C ya!/ Yabureme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0